۲۸ ابزار کاربردی رایگان در اینستاگرام

ابزارهای کاربردی در اینستاگرام

بیش از ۷۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان از اینستاگرام استفاده می کنند. ۴۰۰ میلیون نفر از این کاربران نیز به صورت روزانه در این برنامه فعالیت دارند. در این مقاله می خواهیم به ۲۸ ابزار کاربردی رایگان در اینستاگرام بپردازیم.

با استقبال گسترده ی مخاطبان و به روزرسانی های شگفت آور تجاری توسط اینستاگرام همانند تبلیغات اینستاگرام ، استوری ها و ابزارهای تجاری ، این شرکت در بسیاری از استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی به یک کانال ضروری تبدیل شده است.

ما در مقالات قبل در مورد راه های جذب مشتری در اینستاگرام صحبت کرده ایم و تکنیک های اثبات شده ای را برای رشد و افزایش دسترسی مخاطب به صفحه ی اینستاگرام با شما به اشتراک گذاشته ایم.

در اینجا لیستی از ۲۸ ابزار کاربردی رایگان در اینستاگرام را به اشتراک می گذاریم که به رشد شما برای دیده شدن کمک شایانی می کند.

به علاوه ی ابزارهای معمول ویرایش عکس ، ما همچنین ابزارهایی برای یافتن بهترین هشتگ برای استفاده در پست ها ، اجرای مسابقات اینستاگرام ، نمایش پست های اینستاگرام و غیره را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

۲۸ ابزار رایگان برای کمک به شما تا در جستجوهای اینستاگرامی دیده شوید !

جالب است بدانید ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که به شما در رشد اینستاگرامتان کمک می کنند.

در اینجا مجموعه ای از ابزارهای Instagram رایگان وجود دارد که می تواند به شما در بازاریابی اینستاگرام کمک کند.

همه چیز از ایجاد پست ها و داستان های شگفت انگیز اینستاگرام گرفته تا یافتن بهترین هشتگ ها ، برنامه ریزی برای برنامه ی زمانی اینستاگرام خود ، تجزیه و تحلیل عملکرد اینستاگرام شما و … 

توجه : برخی از ابزارهای ذکر شده در زیر دارای ویژگی های محدودی در برنامه رایگان خود بوده و ویژگی های بیشتری را در برنامه های پولی خود ارائه می دهند.

۱. بافر

درگذشته از این ابزار در فیسبوک ، توییتر و غیره استفاده می شده است ، اما الان ما می توانیم در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام نیز از آن استفاده کنیم. از آنجایی که این مشکل همواره وجود داشته که ما نمی توانیم پستی را از یک نرم افزار خارجی منتشر کنیم , بافر این امکان را به ما می دهد.

این برنامه با زمان بندی انتشار پست های اینستاگرام از قبل ، می تواند به شما در صرفه جویی کردن در وقت و اطمینان از داشتن مشخصات خوب و سازگار ، کمک کند.

هم اکنون می توانید پست های تک تصویر یا تک ویدئویی را با بافر برنامه ریزی کنید !

در این برنامه رایگان ، می توانید بازاریابی اینستاگرامی خود را برای سه حساب کاربری برنامه ریزی کنید. اگر دوست دارید حساب های اینستاگرامی بیشتری را به این برنامه وصل کنید و یا آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید ، می توانید از Buffer for Business استفاده کنید. بدیهی است که برای امکانات بیشتر باید اندکی پول نیز پرداخت کنید .

بافر

۲. ویرایشگر عکس توسط Aviary

تاکنون ویرایشگرهای زیادی معرفی شده است که هر کدام از آن ها در نوع خود پرکاربرد بوده اند.

اکنون ما می خواهیم یک ویرایشگر جدید معرفی کنیم به نام Photo Editor by Aviary که یکی از جامع ترین و توصیه شده ترین برنامه های ویرایش عکس است.

ما می توانیم با آن در کمترین زمان ممکن هر تغییر یا ویرایشی را بر روی تصویرمان لحاظ کنیم.

این نرم افزار تا کنون نزدیک به صد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.


ویرایشگر عکس Aviary در Android ، iOS و Windows موجود است. این به معنی این است که شما به احتمال زیاد می توانید بدون توجه به نوع تلفن های هوشمندی که دارید ، از آن استفاده کنید.

۳. pic flow

با استفاده از PicFlow ، می توانید به راحتی اسلایدهای ویدیویی ۱۵ ثانیه ای برای اینستاگرام ایجاد کنید. ابتدا عکس ها و آهنگ های خود را انتخاب کنید و آن را به برنامه بدهید.

اگر تمایل دارید فیلم های طولانی تری تهیه کنید ، می توانید آن را با هزینه ی کمتر از ۳ دلار از داخل برنامه خریداری کنید.

تنظیم زمان برای نمایش عکس ها و پیش نمایش فوری آن و سپس اشتراک گذاری ، از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
Pic Flow در Android و iOS موجود است.

picflow

۴. بوم ( canva )

Canva یکی از ابزارهای مورد علاقه کاربران در طراحی رایگان برای ایجاد تصاویر در رسانه های اجتماعی ، پست های وبلاگ و موارد دیگر است.

تیم Canva الگوهای داستان سازی شگفت انگیز بسیاری در اینستاگرام ایجاد کرده است که می توانید آن ها را شخصی سازی کنید.

قالب ها در ابعاد ایده آل قرار دارند ، بنابراین می توانید روی طراحی متمرکز شوید و  برای درست بودن ابعاد و اندازه نگران نباشید.

فقط یک الگوی مورد پسند خود را انتخاب کرده و متن ، تصاویر و پس زمینه را به دلخواه خود تغییر دهید. برای دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی اینجا و برای نسخه IOS از اپل استور اینجا را کلیک کنید.

۵. adobe spark

Adobe Spark یکی دیگر از ابزارهای طراحی رایگان است که مورد علاقه  ی بسیاری از کاربران است .
در اینجا یک ویژگی منحصر به فرد Adobe Spark را نشان داده ایم و کار آن به صورتی است که فقط با چرخش در
ویرایشگر ، توصیف های مختلفی را برای عنوان می توانید دریافت کنید .

برای دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی اینجا و برای نسخه IOS از اپل استور اینجا را کلیک کنید.

adobe-spark

۶. storiesAds

StoriesAds ابزاری آنلاین برای ایجاد تبلیغات در استوری اینستاگرام (همچنین فیلم های عمودی خوب) است.

StoriesAds چندین قالب را ارائه می دهد که می توانید با آنها کار کنید که با استفاده از آن دیگر لازم نیست یک ویدیو را از ابتدا ایجاد کنید.

ویرایشگر ویدیویی بصری StoriesAds ، همچنین در مورد مواردی که باید برای سفارشی سازی ویدیو تغییر دهید ، به شما پیشنهادهایی ارائه می دهد.

storiesads

سایر ابزارهای مناسب برای تولید محتوا در موارد ۷ الی ۱۰ نام برده شده است :

۷. InstaSize ( اندروید , ios , ویندوز )

۸. Picplaypost ( اندروید , ios , ویندوز )

۹. Quick ( اندروید , ios )

۱۰. Studio Design ( اندروید , ios )

اگر علاقه مندید برنامه های بیشتری در تلفن همراه خود برای ایجاد محتوا داشته باشید ، از جمع این ابزارهای کاربردی که برای شما نام برده ایم , در ایجاد محتوای مناسب برای پیج خود کمک بگیرید.

۱۱. اهداف نمایش ( display purposes )

Display Purpose یکی از ابزارهای کاربردی در اینستاگرام است. این برنامه همچنین ابزاری عالی برای یافتن بهترین هشتگ هایی است که برای پست های اینستاگرام خود استفاده می کنید.

به سادگی چند مورد از هشتگ های مربوط به پست اینستاگرام خود را وارد کنید ، Display Purpose لیستی از هشتگ های مرتبط و محبوب را برای شما ایجاد می کند. همچنین هشتگ های ممنوع و ناخواسته توسط این برنامه فیلتر می شوند.

پس از آن می توانید هشتگ های مورد نظر خود را از این لیست به صورت دستی انتخاب کنید و یا اجازه دهید Display Purpose آنچه را که فکر می کند بهترین ترکیب هشتگ برای پست شما باشد ، انتخاب کند.

display-purposes

۱۲. focalmark

Focalmark بسیار شبیه به Display Purpose است ، به جز اینکه هشتگ های پیشنهادی از لیستی از هشتگ های دریافت شده از قبل تولید می شوند.

Focalmark در اندروید و iOS موجود است.

focalmark

۱۳. AutoHash

AutoHash از الگوریتم های بینایی در رایانه ، برای توصیه ی بهترین هشتگ ها استفاده می کند.

عکسی را در برنامه انتخاب کنید ، AutoHash اشیاء موجود در عکس شما را تجزیه و تحلیل کرده و هشتگ های مربوط به آن عکس را پیشنهاد می کند.

اگر GPS خود را روشن کنید ، هشتگ های مبتنی بر مکان را نیز پیشنهاد می کند.

AutoHash هم اکنون در اندروید و مسنجر موجود است.

۱۴. unum

UNUM می خواهد به شما برای طراحی گالری کاملی در اینستاگرام کمک کند. این برنامه یکی از ابزارهای کاربردی در اینستاگرام است.

این ابزار در برنامه ریزی تصویری به شما این امکان را می دهد که بعد از ارسال چند عکس توسط شما ، ببینید که گالریتان چگونه به نظر می رسد.

همچنین می توانید عکس ها و فیلم های خود را با این برنامه ویرایش کنید . با کمک کپشن ها و هشتگ هایی که توسط این برنامه تهیه می شود نیز می توانید پست های خود را تنظیم کنید.

در برنامه رایگان آن ، شما ۱۸ شبکه را برای برنامه ریزی پست های خود و ۵۰۰ بار بارگیری عکس و فیلم در هر ماه دریافت می کنید.

به نظر می رسد برای مشاغل کوچک و متوسط این میزان از قابلیت و امکانات در برنامه ی رایگان کافی باشد.

اگر شما می خواهید شبکه های برنامه ریزی بیشتری داشته باشید و همچنین میزان بارگذاری بالاتری داشته باشید ، UNUM دو برنامه ی اشتراک پولی با قیمت ۲.۹۹ دلار و ۶.۹۹ دلار ماهیانه به شما ارائه می دهد.

۱۵. later

لاتر یک ابزار اینستاگرام رایگان می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید برای ۳۰ عکس در هر ماه برنامه ریزی کنید ، محتوای تولید شده توسط کاربر ( UGC ) را جستجو کرده و مجدداً ارسال کنید و از آنالیز پایه استفاده کنید.

لاتر

موارد ۱۶ و ۱۷ ابزارهای برنامه ریزی دیگری هستند که برای شما نام برده ایم :

۱۶. Hootsuite

۱۷. sprout Social

۱۸. Repost for Instagram

Repost در اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا با وارد کردن چند کلیک ، پستی که از قبل توسط کسی ایجاد شده است ، در پست جدید ما در حساب اینستاگرام ما بازنشر شود.

همچنین شما با این کار به صاحب پست اصلی اعتبار می دهید. این برنامه در Android و iOS موجود است.

قبل از ارسال مجدد عکس یا فیلم ، به یاد داشته باشید که از صاحب پست اجازه بگیرید و به او در زیر پست خود اشاره کنید. این اجازه برای استفاده از پست افراد دیگر در اینستاگرام لازم است.

برای دریافت مجوز برای ارسال مجدد پست ، می توانید از هر یک از روش های زیر استفاده کنید :

۱. ارسال درخواست مستقیم به صاحب پست
۲. نظردهی در مورد پست مورد استفاده
۳. وصل شدن از طریق ایمیل

از آنجا که این عکس ها و پست ها بخشی از منبع درآمد آنها است ، برخی از افراد برای استفاده از عکس های خود هزینه ای دریافت می کنند. قبل از ارسال مجدد هر پست در اینستاگرام ، حتماً از چنین جزئیاتی آگاه شوید.

اگر شما از برنامه ی تلفن همراه بافر در Android یا iOS استفاده می کنید ، می توانید با داشتن آن ، به راحتی repost خود را در صف Buffer اضافه کنید.

repost برای اینستاگرام

۱۹. ShortStack

ShortStack ابزاری برای سازماندهی مسابقات مربوط به محتوای تولید شده توسط کاربر ( UGC ) است.

در این نوع مسابقات شرکت کنندگان با ارسال عکسی با هشتگ مربوط به صفحه ی شما در اینستاگرام خود ، وارد مسابقه می شوند.

ShortStack سپس UGC ها را جمع آوری کرده و نمایش می دهد. ایجاد اینچنین مسابقه هایی می تواند به شما در افزایش محبوبیت برند شما کمک کند.

shortstack

۲۰. Gleam

Gleam یکی از ابزارهای کاربردی در اینستاگرام است و نسبت به مسابقات رسانه های اجتماعی رویکردی کمی متفاوت دارد.

این ابزار , ویجت اینستاگرام دارد که می توانید به وب سایت خود اضافه کنید و بازدید کنندگان را به حساب اینستاگرامی خود هدایت کنید.

به عنوان مثال : می توانید از مردم بخواهید که در اینستاگرام ، شما را دنبال کنند یا یک پست خاص در اینستاگرام را مشاهده کنند تا با این کار در مسابقه ی شما شرکت داده شوند.

در برنامه ی رایگان آن ، می توانید تعداد نامحدودی از مسابقات را پذیرا باشید ، تعداد نامحدودی از ورودی ها را بپذیرید و حداکثر ۱۰ برنده را انتخاب کنید.

اگر مایل هستید از ویژگی های بیشتری مانند اضافه کردن تصویر و سفارشی کردن ویجت خود استفاده کنید ، Gleam دارای دو برنامه پولی , Pro با ۳۹ دلار در هر ماه و Business با ۱۴۹ دلار به صورت ماهیانه است که سایر کارها را برای شما انجام می دهند.

gleam

۲۱. Feed Them Social

Feed Them Social یک افزونه ی وردپرس برای نمایش فیدهای رسانه های اجتماعی در وب سایت شما است.

با داشتن فید (پست) اینستاگرام در وب سایت خود ، می توانید بازدید کنندگان خود را به بررسی و پیگیری حساب اینستاگرام خود تشویق کنید.

طبق بررسی ها این افزونه ، برای تنظیم فید ، فقط به اندازه ی چند کلیک زمان لازم دارد و تیم یک پشتیبانی عالی و به موقع را به شما ارائه می دهد.

feed-them-social

در موارد ۲۲ ، ۲۳ و ۲۴ سایر افزونه های wordpress که برای اینستاگرام  مفید هستند را نام برده ایم!

۲۲. Instagram

۲۳. AccessPress Instagram Feed

۲۴. Instagram Feed WD

۲۵. Instagram Insights

Instagram Insights برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای کاربرانی است که یک پیج تجاری دارند.

در آنجا می توانید عملکرد پست ها و استوری های اینستاگرام خود را مشاهده کرده و درباره دنبال کنندگان خود ، نظیر زمانی که در اینستاگرام فعال هستند ، اطلاعاتی کسب کنید.

Instagram Insights

۲۶. Squarelovin

اگر پیج تجاری در Instagram ندارید ، می توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند Squarelovin استفاده کنید.

Squarelovin دارای یک ابزار رایگان در اینستاگرام است که معیارهای تعامل و رشد را در اختیار شما قرار می دهد.

این برنامه تاریخچه ی ارسال ها را نشان می دهد و بهترین زمان برای ارسال پست را به شما پیشنهاد می کند.

squarelovin

در موارد ۲۷ و ۲۸ سایر ابزارهای آنالیز کننده را برای شما معرفی کرده ایم !

۲۷. Keyhole

۲۸. Union Metrics Instagram Account Checkup

شما می توانید از ابزارهای نام برده شده برای رشد اینستاگرام ، تولید محتوای باکیفیت ، تجزیه و تحلیل عملکرد خود و درگیرکردن دنبال کنندگان خود استفاده کنید.

ابزار مورد علاقه ی رایگان اینستاگرام شما چیست؟

شما می توانید نظر خود را درباره ی اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : https://buffer.com/library/free-instagram-tools

, , , , ,
Share:

نظرات

یک نظر

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها.