۹ تبلیغ موثر برای وب سایت

9 تبلیغ موثر برای وب سایت

شما می توانید بهترین محصول دنیا را داشته باشید ، اما بدون تبلیغات موثر برای وب سایت ، هیچ کس از آن آگاهی نخواهد داشت . اگر وب سایت خود را در اینترنت راه اندازی کرده اید به این معنی نیست که همه به آن سر بزنند . ما در مقالات قبل در مورد تاثیرات شبکه های اجتماعی صحبت کردیم ، اکنون در این مقاله می خواهیم به ۹ تبلیغ موثر برای وب سایت بپردازیم .

در اینجا چند نکته برای تبلیغات وب سایت وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید تا صفحه شما در صدر موتورهای جستجو قرار بگیرد :

۱. تبلیغات اینترنتی :

پر بازدید ترین و تقریبا به صرفه ترین راه تبلیغات است ، که میتواند مخاطبان زیادی را به شما علاقمند کند ، یکی از رسانه های قدرتمند و پر بازدید که تبلیغات در آن روش های مختلی دارد .

تبلیغات اینترنتی که به آن بازاریابی آنلاین نیز می گویند ، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای ارسال پیام های بازاریابی تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده می کند . بسیاری از مصرف کنندگان تبلیغات آنلاین را بی نظمی می دانند .

هنگامی که از نرم افزار برای انجام خرید استفاده می شود ، به عنوان تبلیغات برنامه ای شناخته می شود .

تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیل ، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشگر (از جمله تبلیغات بنر وب) و تبلیغات تلفن همراه است .

مانند سایر رسانه های تبلیغاتی ، تبلیغات آنلاین غالباً ناشر را درگیر می کند ، که تبلیغات را در محتوای آنلاین خود ادغام می کند .

در سال ۲۰۱۶ ، درآمد تبلیغات اینترنتی در ایالات متحده از درآمد تلویزیون های کابلی و پخش تلویزیونی پیشی گرفت و درآمد آن در ایالات متحده بالغ بر ۸۳.۰ میلیارد دلار بود که ۱۴ درصد افزایش در مقایسه با ۷۲.۵۰ میلیارد دلار درآمد در آن سال داشت .
9 تبلیغ موثر برای وب سایت

۲. تبلیغات بنری :

تبلیغ بنر نوعی تبلیغات در شبکه جهانی وب است که توسط یک سرور ، تبلیغ ارائه می شود . این شکل از تبلیغات آنلاین مستلزم جاسازی تبلیغات در یک صفحه وب است .

در نظر گرفته شده است تا با پیوند دادن به وب سایت تبلیغ کننده ، ترافیک را به یک وب سایت جلب کنید .

در بسیاری موارد ، بنرها توسط یک سرور تبلیغاتی مرکزی تحویل داده می شوند .

9 تبلیغ موثر برای وب سایت

تبلیغات ویدیوئی :

تبلیغات ویدئویی شامل تبلیغات نمایشگر آنلاین است که دارای ویدئو در داخل آنها است .

واحدهای تبلیغاتی بکار رفته در این نمونه به صورت پیش نمایش ، میان رده و پست الکترونیکی است و همه این واحدهای تبلیغاتی مانند تبلیغات سنتی است که شما در تلویزیون می بینید .

وب سایتهای پخش مانند Sky.com و itv.com چنین تبلیغاتی را در سایت های خود انجام می دهند ، مانند وب سایت های روزنامه مانند Telegraph و The Guardian .

در سال ۲۰۱۰ ، تبلیغات ویدیویی ۱۲.۸٪ از کل فیلمهای مشاهده شده و ۱.۲٪ از کل دقیقه ها را به تماشای ویدیو بصورت آنلاین اختصاص داده است .

9 تبلیغ موثر برای وب سایت

تبلیغات متنی :

تبلیغات درون متنی نوعی از تبلیغات متنی است که در آن کلمات کلیدی خاص در متن یک صفحه وب با تبلیغات و یا واحدهای اطلاعاتی مرتبط مطابقت دارد .

تبلیغات درون متن لینک های مستقیم را به متن صفحه وب می دهد .

معمولاً از طریق شبکه های تبلیغاتی در متن مانند Kontera با استفاده از فناوری هایی مانند IntelliTXT یا توسط ناشران با استفاده از فناوری Ad Serving از PowerLinks Media ارائه می شود .

9 تبلیغ موثر برای وب سایت

بازاریابی ایمیلی :

بازاریابی پست الکترونیکی عمل ارسال پیام تجاری به طور معمول برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است .

به مفهوم گسترده خود ، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود ، می تواند بازاریابی ایمیل در نظر گرفته شود .

این امر معمولاً شامل استفاده از ایمیل برای ارسال تبلیغات ، درخواست تجارت یا فروش و یا فروش انحصاری است و به منظور ایجاد وفاداری ، اعتماد یا آگاهی از برند است .

ایمیل های بازاریابی را می توان به بانک اطلاعاتی مشتری ارسال کرد .
این اصطلاح معمولاً به ارسال پیام های ایمیل با هدف تقویت ارتباط بازرگان با مشتریان فعلی یا قبلی ، تشویق وفاداری مشتری و تکرار مشاغل ، دستیابی به مشتریان جدید یا متقاعد کردن مشتریان فعلی برای خرید چیزی فوری و اشتراک گذاری تبلیغات شخص ثالث اطلاق می شود .
9 تبلیغ موثر برای وب سایت

۶. بازاریابی محتوا :

سازماندهی برای بازاریابی محتوا ، چگونگی سازماندهی شرکت ها برای ایجاد هماهنگی محتوا را نشان می دهد .

نوعی بازاریابی است که در ایجاد ، انتشار و توزیع محتوا برای مخاطبان هدفمند بصورت آنلاین متمرکز است .

اغلب توسط مشاغل به صورت زیر استفاده می شود :
  • توجه را جلب کرده و منجر به تولید می شود
  • پایه مشتری خود را گسترش دهید
  • فروش آنلاین را ایجاد یا افزایش دهید
  • آگاهی یا اعتبار برند را افزایش دهید
  • یک انجمن آنلاین از کاربران را درگیر کنید

بازاریابی محتوا مخاطبان را به خود جلب می کند و با ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای رایگان با ارزش ، مخاطبان را به مشتری تبدیل می کند .

اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند و تمایل به خرید محصولات از شرکت را در آینده ایجاد می کنند .

این شکل نسبتاً جدید بازاریابی شامل فروش مستقیم نمی شود . در عوض ، اعتماد و گزارش را با مخاطبان ایجاد می کند .

9 تبلیغ موثر برای وب سایت

۷. تبلیغات موبایل :

تبلیغات موبایل نوعی تبلیغات از طریق

تلفن های همراه (بی سیم) یا سایر دستگاه های تلفن همراه است . این زیر مجموعه ای از بازاریابی موبایل است .

استفاده از بازی ها و اپلیکیشن های مختلف فضایی در جهت تبلیغات اینترنتی به کسب و کارهای مختلف اختصاص داده است .

تخمین زده می شود که تبلیغات نصب شده در تلفن همراه ۳۰٪ از کل درآمد تبلیغات موبایل را در سال ۲۰۱۴ تشکیل می دهد و در سال ۲۰۱۶ به ۴.۶ میلیارد دلار و در پایان سال ۲۰۱۹ بیش از ۶.۸ میلیارد دلار خواهد رسید .

9 تبلیغ موثر برای وب سایت

۸. تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یا (PPC) ، یک مدل تبلیغاتی اینترنتی است که برای هدایت ترافیک به وب سایت ها استفاده می شود ، که در آن یک تبلیغ کننده به یک ناشر (به طور معمول موتور جستجو ، صاحب وب سایت یا شبکه) پرداخت می کند .

پرداخت به ازای هر کلیک معمولاً با موتورهای جستجوی سطح اول (مانند Google Ads و Bing Ads) همراه است .با موتورهای جستجو معمولاً تبلیغ کنندگان عبارات کلمات کلیدی مربوط به بازار هدف خود را پیشنهاد می دهند .

در مقابل ، سایتهای محتوا معمولاً به جای استفاده از یک سیستم مناقصه ، قیمت ثابت را برای هر کلیک می گیرند .

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر نیز به عنوان یکی از مدل های تبلیغاتی خود ، پرداخت هزینه هر کلیک را تصویب کرده اند .

9 تبلیغ موثر برای وب سایت

۹. گوگل ادوردز ( Adwords )

Google Ads ( قبلاً Google AdWords ، قبل از ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۸ ) ، یک بستر تبلیغاتی آنلاین است که توسط Google ساخته شده است .

در آنجا تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات مختصر ، ارائه خدمات ، لیست محصولات ، محتوای ویدیو و تولید نصب برنامه های تلفن همراه در Google هزینه پرداخت می کنند . شبکه تبلیغ به کاربران وب .

Google Ads به منبع اصلی درآمد Google تبدیل شده و به کل درآمد تبلیغاتی گوگل ۹۵.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ کمک کرده است. Google Ads خدمات را تحت مدل قیمت گذاری برای هر کلیک (PPC) ارائه می دهد .

اگرچه می توان از یک استراتژی مناقصه پیشرفته برای دستیابی به صورت خودکار از پیش تعیین شده برای هر هزینه (CPA) استفاده کرد ، اما این نباید با یک مدل واقعی قیمت گذاری CPA اشتباه گرفته شود .
سومین مرکز بزرگ ایالات متحده ، Googleplex دفتر Google است که در Mountain View واقع در کالیفرنیا واقع شده است .
مهندسی Google AdWords در Googleplex مستقر است و دفاتر اصلی ثانویه در لس آنجلس و نیویورک است .

9 تبلیغ موثر برای وب سایت
در این مقاله ۹ تبلیغ موثر برای وب سایت را توضیح دادیم تا بتواند روی بهبود وب سایت خود و تبلیغ آن از طریق کانال های مناسب تمرکز کنید ،
تمرکز بر صبور بودن بسیار مهم است .

ممکن است چند هفته یا ماهها طول بکشد تا متوجه افزایش چشمگیر ترافیک و رتبه بندی آنلاین خود شوید .

ما ۹ تبلیغ موثر برای وب سایت را برای شما بیان کردیم شما می توانید نظرات خود را در مورد این مقاله برای ما ارسال کنید.

, , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها.