ویژگی یک وب سایت خوب

ویژگی یک سایت خوب

آیا وب سایت کسب و کار کوچک شما به طور موثری بازدید کنندگان را به خود جلب می کند، آنها را نگه می دارد و آنها را به مشتری تبدیل می کند؟ اگر وب سایت شما کمی بیشتر از یک مکان یاب آنلاین است ، وقت آن است که کار خود را به کار بگیرید تا بتوانید تجارت خود را توسعه داده و از پایگاه مصرف کننده بالقوه برای بازار آنلاین استفاده کنید. ما در این مقاله میخواهیم ویژگی یک وب سایت خوب را برای شما نام ببریم و توضیحات مختصری در رابطه با آنها برای شما بیان کنیم.

امروزه مصرف کنندگان از طریق رایانه های شخصی و لپ تاپ های خود و همچنین از تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی خود به وب سایت شما دسترسی دارند. این لیست چک به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که سایت شما آنچه را برای تجارت کوچک شما انجام می دهد – سود خود را افزایش می دهد.

بایدها و نبایدها برای یک سایت خوب

ما در اینجا ویژگی یک وب سایت خوب را برای شما نام برده ایم. توجه کنید :

وب سایت شما باید . .


۱. به نظر حرفه ای

 یک وبسایت باید  ظاهری زیبا داشته باشد و مهم‌تر از آن این است که  نحوه کار کردن با سایت‌تان را مشخص کنید،  حتی قبل از اینکه  سرورتان را انتخاب کنید یا حتی کدهای HTML را وارد کنید، مشخص کنید که چه طرح و نقشه‌های برای سایت‌تان در نظر دارید. بنابراین شما باید از نظر ظاهری طرحی مناسب و منطقی را انتخاب کنید تا افراد به راحتی بتوانند سایت شما را بازدید و با آن ارتباط برقرار کرده.

 

۲. یک نام دامنه خصوصی داشته باشید

حتی اگر از WordPress.com استفاده می کنید ، سرمایه گذاری چند دلار در ماه در یک هاست وب و نام دامنه به بازدید کنندگان می گوید که شما درباره شرکت خود جدی هستید — و شما را قابل اعتماد تر می کند.

۳. امن باشید

اگر پرداخت های کارت اعتباری آنلاین را برای محصولات یا خدمات قبول می کنید ، سایت شما باید الزامات شورای استانداردهای امنیتی صنعت کارت پرداخت (PCI DSS) را رعایت کند.

۴. یک نام دامنه به یاد ماندنی داشته باشید

نام دامنه خصوصی خود را به یاد بیاورید. ترجیحاً نام شغل شماست.

۵. نام کسب و کار خود را با متن وارد کنید

موتورهای جستجو نمی توانند کلمات را از تصویر آرم شما فهرست بندی کنند. اطمینان حاصل کنید که شرکت شما قابل یافت است.

۶. آدرس کسب و کار خود را با متن وارد کنید

بار دیگر – بدون متن ، بدون فهرست بندی جستجو. نتایج جستجوی محلی از همیشه مهمتر است ، بنابراین آدرس شما باید برجسته باشد.

۷. شماره تلفن شرکت خود را در قالب کلیک به تماس بگیرید

با توجه به تعداد زیادی از افراد در جستجوی مشاغل در تلفن های هوشمند ، ارائه یک راه تک لمسی برای تماس با شما مشتریان بیشتری را به همراه خواهد داشت.

۸. اطلاعات تماس را برای یافتن آسان کنید

موتورهای جستجو تنها کسانی نیستند که نیاز به دسترسی آسان به اطلاعات تماس شما دارند. اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان می توانند به سرعت و به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.

۹. به بازدید کنندگان بگویید که با یک نگاه چه می کنید

از طریق تصاویر ، توضیحات مختصر یا هر دو ، بازدید کنندگان سایت شما باید بتوانند فوراً تشخیص دهند که شرکت شما چه کاری انجام می دهد.

USP .10 خود را برجسته کنید

نقطه فروش منحصر به فرد شما (USP) به بازدید کنندگان این امکان را می دهد که بدانند چرا باید بجای اینکه به نتایج جستجو برگردند ، چرا باید در آن کار کنند و با شما تجارت کنند. چه چیزی باعث می شود شما از رقابت کنار بیایید؟

۱۱. نمایش خاتمه مشتریان

بهترین روش  برای  این که مردم بگویند شرکت شما چقدر بزرگ است شنیدن آن از طریق سخنان شخص دیگری می باشد

۱۲. بازخورد بازدید کنندگان را دعوت کنید

با داشتن فرم بازخورد برای بازدید کنندگان می توانید اطلاعات بیشتری درباره آنچه کار می کند و آنچه در وب سایت شما نیست — کسب کنید و توضیحات بیشتری کسب کنید.

۱۳. با بازدید کنندگان خود صحبت کنید – نه با خود

محتوای وب سایت شما باید به جای اینکه چقدر جذاب باشید ، به این موضوع توجه کند که چگونه می توانید از مشتریان خود سود ببرید.

۱۴. محتوای تازه را ارائه دهید

به روز بودن سایت شما هم بازدید کنندگان و هم موتورهای جستجو را خوشحال می کند. وبلاگ یکپارچه تجارت کوچک راه بسیار خوبی برای انجام این کار است.

۱۵. دارای کلمات کلیدی

استراتژی های SEO طبیعی ( بهینه سازی موتور جستجو ) برای دستیابی به بازدید کنندگان جدید به وب سایت شما ضروری است.

۱۶. آن را شخصی کنید

شما لازم نیست که رنگ ها یا غذاهای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید ، اما ذکر نام و نام خانوادگی صاحبان مشاغل و کارمندان در وب سایت شما به شخصی لطمه می زند .

۱۷. پیوند به وب سایت های دیگر

پیوندهای برون مرزی می توانند به بهبود نتایج موتور جستجو کمک کرده و شما را به عنوان یک منبع با ارزش جلوه دهند.

۱۸. به وب سایتهای دیگر پیوند دارید

پیوندهای ورودی حتی بیشتر موتور جستجوگر را به همراه دارند.

۱۹. پرداخت را آسان کنید

برای خرید از وب سایت هر چقدر مراحل برای خرید کمتر باشد مشتری راحت تر میتواند خرید خود را انجام دهد اما اگر مراحل خرید طولانی باشد ممکن است مشتری از خرید خود منصرف شود .

۲۰. با رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید

برای افزایش دسترسی دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را به وضوح در وب سایت خود قرار دهید.

وب سایت شما نباید . .

۱. تعداد زیادی زنگ و سوت داشته باشید

مانند هر ابزارک و فرم ، می توانید در صفحه اصلی خود مشاهده کنید. تمیز و تا حدی بسیار بهتر عمل می کند.

۲. از انیمیشن های فلش ، متن متحرک ، مکان نما های فانتزی یا موسیقی استفاده کنید

این موارد غیر ضروری است ، برای بیشتر بازدید کنندگان آزار دهنده است و زمان بارگذاری شما را کند می کند.

۳. ارسال تصاویر بدون برچسب ALT یا زیرنویس ها

از آنجا که موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر بخوانند و متن توصیفی به افزایش رتبه شما کمک می کند.

۴. پیوندهای مرده ای داشته باشید

افرادی که به هیچ صفحه ای منتهی نمی شوند یا به صفحه خطا می روند. پیوندهای خود را مرتباً بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز هم کار می کنند.

۵. لیست تمام محصولات و خدمات خود را

این کار را با یک پیمایش طولانی انجام ندهید. مسائل را به صورت طبیعی بشکنید و از ناوبری هوشمند استفاده کنید تا بازدید کنندگان بتوانند آنچه را که لازم دارند پیدا کنند.

امیدواریم از این ویژگی های یک سایت خوب نهایت استفاده را ببرید و بتوانید از ویژگی های نام برده شده برای طراحی یک  وب سایت استفاده کنید.
, , ,
Share:

نظرات

۲ نظرات

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها.