۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

118 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگراماگرام

قبل از اینکه به بحث در مورد استراتژی های واقعی که می تواند به تجارت شما کمک کند ، بپردازیم ، ابتدا سعی می کنیم تعامل با اینستاگرام را درک کنیم. ما در مقاله های قبل درمورد ابزارهای کاربردی در اینستاگرام صحبت کردیم و در این مقاله می خواهیم ۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام را برای شما بیان کنیم.

میزان مشارکت بیشتر در هر رسانه اجتماعی می تواند معیار وفاداری طرفداران شما به صفحه ی شما تلقی شود.

موفقیت یک پیج اینستاگرام به تعداد مخاطبان شما مربوط نمی شود بلکه میزان درگیری آنها با محتوای برند شما است که از همه چیز مهم تر است.

این میزان سنجش علاقه و تعامل آنها با عکس ها ، فیلم ها و داستان های شماست که در واقع به موفقیت در بازاریابی می انجامد.

این مهم است که مشاغل در رسانه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشند. همچنین هیچ استراتژی بازاریابی در رسانه های اجتماعی بدون استفاده از اینستاگرام کامل نیست. اینستاگرام یک بستر برتر برای مارک ها ، تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان به طور یکسان فراهم آورده است.

این اپلیکیشن ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و روزانه ۵۰۰ میلیون پروفایل در اینستاگرام فعال هستند.

چیز دیگری که ممکن است شما را شگفت زده کند این است که ۷۰٪ از هشتگ های اینستاگرام دارای برند هستند. این به شما چه می گوید؟ اگر در اینستاگرام فعال نیستید ، قطعاً رقبای شما هستند.

کسانی که قبلاً حساب کاربری خود را تنظیم کرده اند در مسیر صحیح قرار دارند اما فقط داشتن پیجی از اینستاگرام لزوماً به فروش منتهی نمی شود.

اگر می خواهید فروش و درآمد واقعی را از اینستاگرام کسب کنید ، باید یک استراتژی مناسب را ارائه دهید.

در ادامه برخی از پارامترهای کلیدی که برای ارزیابی اشتغال خود باید در جستجوی آن باشید را برای شما شرح داده ایم :

۱. Followers

فالوئر یک عامل بارز است که شما باید به آن توجه کنید. تعداد مخاطبان یا افراد تأثیرگذار در پیج شما اهمیت دارد اما مهم ترین پارامتر نیست.

علاوه بر دنبال کنندگانتان ، شما می توانید followers جدیدی هم با استفاده از راهکارهایی به صفحه ی خود اضافه کنید.

۲. Likes

میزان پسندیده شدن یکی دیگر از پارامترهای اساسی است. این یک اندازه گیری در سطح پایه است برای اینکه مشخص شود آیا محتوای شما توسط طرفداران شما به خوبی پذیرفته شده است یا خیر !

این یک نشانه ی نسبتاً مستقیم از میزان محبوبیت پیج شما در بین مخاطبان هدف شماست.

۳. Comments

نظرات جنبه ی دیگری از فضای اینستاگرام است که می توانید هنگام پیگیری و درگیر شدن در اینستاگرام به آنها توجه کنید.

تجزیه و تحلیل نظرات ، درک با کیفیت تری از آنچه دنبال کنندگان شما درباره پست های شما فکر می کنند  ، به شما می دهد.

دوست داشتن یک مطلب مهم است ، اما نظرات نشانگر درگیری مخاطب با آن محتوا است ، زیرا آنها وقت خود را صرف نوشتن یک نظر برای آن محتوا می کنند.

البته ، کیفیت نظرات نیز به همان اندازه مهم است. اغلب ، مردم نظرات ساده ای مانند “خوب” یا “خوب به نظر می رسند” می گذارند که در واقع معنی چندانی ندارند. فقط به نظرات ایموجی اسپم در زیر نگاه کنید.

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

۴. Shares  and  Reposts

با تکیه بر موارد فوق ، تعداد به اشتراک گذاری و ری پست از صفحه ی شما نیز بسیار مهم است.
اگر یک کاربر مایل است مطالب شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارد ، می فهمید که آنها واقعاً مطالبی را که ارسال کرده اید دوست داشته اند.

این پست با ۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام که می توانید از امروز در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود اعمال کنید ، شما را در مسیر درست هدایت می کند. در ادامه با هم این ۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام را بررسی می کنیم.

۱. Increase your following

یکی از اولین گام ها برای داشتن یک استراتژی موفق در بازاریابی اینستاگرام ، رشد تعداد فالوئر های شما است.

بدون تعداد زیادی دنبال کننده ، شما برای دیده شدن پست های خود بیهوده تلاش خواهید کرد. تولید بدون پیگیری توسط مخاطب برای شما آسان نخواهد بود.

برای شما که به تازگی صفحه ی اینستاگرام خود را ایجاد کرده اید ، شروع با تعداد فالوئر صفر می تواند در شما ارعاب ایجاد کند ، مگر اینکه یک شرکت کاملاً جدید باشید و در حال حاضر مشتری نداشته باشید.

اینستا بهترین مکان برای شروع جستجو توسط دنبال کنندگان است.

در اینجا مهم ترین دلایلی که کاربران برند ها را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند آمده است :
18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

همانطور که در تصویر و این اعداد می بینید ، بیش از ۷۳٪ کاربران می گویند که برند ها را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند زیرا به محصول یا خدماتی که آنها ارائه می دهند علاقه مند هستند.

مشتریان موجود شما به برند شما علاقه مند هستند. در مورد مشخصات خود به آن ها بگویید و از آن ها بخواهید که شما را دنبال کنند.

برای ارسال پیام به مشترکان ، با ایمیل خود شروع کنید. فقط مطمئن شوید که به آنها انگیزه ای برای دنبال کردن صفحه و محصولات شما ، می بخشید.

به عنوان مثال : شما ممکن است فقط چند بار در ماه ایمیل ارسال کنید و به مشترکان خود بگویید که اگر می خواهند تخفیفات و تبلیغات بیشتری مشاهده کنند ، شما را در اینستاگرام خود دنبال کنند.

اگر از این استراتژی استفاده می کنید ، حتماً به آن وعده ها عمل کنید.

علاوه بر دسترسی به مشترکین ایمیل خود ، می توانید یک نشان از Instagram در وب سایت خود داشته باشید.

برای تبلیغ پروفایل اینستاگرام خود از سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود نیز استفاده کنید.

بعد از انجام این مراحل ، راه عالی دیگر برای به دست آوردن پیروان بیشتر ، دنبال کردن افراد دیگر است ، ولی توجه داشته باشید که کاربران تصادفی را دنبال نکنید.

دنبال کننده هایی را پیدا کنید که برای هدف شما مناسب باشند. این بهترین کار برای افزایش محصولات و فروش آنها است.

چگونه افرادی را پیدا می کنید که در بازار هدف شما جای می گیرند؟ کمی مشکل است و باید تلاش کنید. در مرحله اول ، شما باید اکانت هایی شبیه به خودتان را پیدا کنید.

نمی گویم که شما باید رفتارهای رقیبان خود را تکرار کنید ، گرچه این هم می تواند کار کند.

درعوض ، می توانید پروفایل هایی از اینستاگرام را جستجو کنید که محتوای مربوط به صنعت شما را ارسال می کنند.

برای مثال : شرکت adventurenthusiasts تجهیزات پیاده روی و کمپینگ را می فروشد.

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

آنها بیش از ۱۳۲،۰۰۰ دنبال کننده دارند. تمام محتوای آنها به مکان های خارجی در سراسر جهان مربوط می شود.

می توانید فرض کنید افرادی که این حساب را دنبال می کنند ، علاقه مند به کمپینگ و پیاده روی هستند.

هرچند وقت گیر است ، اما این کار انجام خواهد شد. پس از یافتن حسابی مانند این ، به دنبال پیروان آن بروید و افراد آن پیج را دنبال کنید.

کاربران اعلان دریافت می کنند و صفحه شما را بررسی می کنند. اگر آنچه را که در پیج شما می بینند دوست داشته باشند ، احتمالاً شما را دنبال می کنند.

پس از افزودن تعدادی دنبال کننده ی جدید ، هدایت فروش با استراتژی اینستاگرام برای شما بسیار ساده تر خواهد بود.

Focus on the first impression of your page.2

برداشت اول مهم است. این جمله در دنیای واقعی و همچنین دنیای مجازی صادق است.

به عنوان یک بازاریاب ، باید آن را تشخیص دهید. به همین دلیل است که نوشتن مقدمه مناسب بلاگ برای استراتژی محتوای شما بسیار مهم است.

وقتی یک کاربر اینستاگرام روی صفحه ی شما کلیک می کند ، اولین چیزی که می بیند چیست؟

آنها عکس پیج ، بیوگرافی و آخرین ارسال های شما را می بینند. صفحه ی شما باید بگوید شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید.

داشتن آرم مناسب ، خود به عنوان عکسی از پیج شما ، احساس خوبی را در مخاطب ایجاد می کند. استفاده از آرم بسیار بهتر از استفاده از تصویری تصادفی از یک شخص یا عکس یکی از محصولات شما ، خواهد بود.

در اینجا مثالی از صفحه اینستاگرام Club Shave Dollar آورده شده است :

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

اولین ذهنیت شما از این پروفایل چیست؟

برای من ، از ابتدا مشخص است که آنها چه کسانی هستند. تصویرهای پیج ، آرم آن ها و شرح حال آن ها با جزئیات توضیح داده شده است.

آنها حتی پیوندی به صفحه ی ورود در وب سایت خود دارند تا کاربران را ترغیب به ثبت نام در سرویس خود نمایند.

اصولاً ، اگر صفحه ی اینستاگرام برند شما توجه کاربران را جلب نکند ، موفق نخواهید شد دنبال کننده داشته باشید. در بیشتر موارد ، بهتر است همه چیز را کوتاه و تا حدی حرفه ای نگه دارید.

اکنون ، فرصت بیشتری برای تبلیغ محصولات خود و در نهایت افزایش فروش خود خواهید داشت .

Post content on a regular basis.3

 

اگر فقط یک بار در ماه تصویر یا ویدیویی را به پروفایل خود اضافه می کنید ، این یک استراتژی کارآمد نیست. اصلاً این چنین صفحه هایی فعال نیستند !

شما می خواهید که برند شما همیشه در ذهن پیروان شما تازه باشد. در عین حال ، شما نمی خواهید به عنوان پیجی آزار دهنده تلقی شوید. در اینجا باید یک حد میانه پیدا کنید.

توصیه نمی کنم بیشتر از یک بار در روز پستی ارسال کنید. اگر هر روز محتوای زیادی دارید که می خواهید آنها را به اشتراک بگذارید ، بهتر است آن را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید.

ما در ادامه ی ۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام ، راهنمای مناسبی برای استفاده از story اینستاگرام را برای ارتقای هر تجارتی بررسی می کنیم.

روزانه چند بار باید در اینستاگرام پستی را ارسال کنیم؟ تحقیقات نشان می دهد که برترین مارک ها در اینستاگرام به طور متوسط روزانه ۱.۵ بار پستی را ارسال می کنند. این در حدود ۱۰ یا ۱۱ پست در هفته است.

زمان این پست ها نیز بسیار مهم است. مارک های برتر به طور معمول مطالب را در ساعات کاری یک هفته به صورت استاندارد ، ارسال می کنند.

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

چرا ؟

خوب ، تقریباً ۹۰٪ از کارمندان در حالی که در محل کار هستند با استفاده از رسانه های اجتماعی ، حواس خود را پرت می کنند.

شما باید این موضوع را بشناسید و زمان بندی پست های خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید.

ارسال به طور منظم ، میزان قرار گرفتن در معرض دید و احتمال این که هر چه بیشتر افرادی محتوای شما را ببینند ، افزایش می دهد.

۴. Don’t be too “salsey”

بنابراین ، اگر شما پیجی را تازه تأسیس کرده اید باید روزانه پستی را ارسال کنید. اما ما هنوز در مورد محتوای آن پست ها صحبت نکرده ایم.

بدیهی است که شما می خواهید فروش را بالا ببرید. با این حال ، این بدان معنی نیست که هر آنچه شما ارسال می کنید باید یک محصول تبلیغاتی باشد.

این موضوع پیروان شما را اذیت می کند و نتیجه ای خلاف آنچه را که می خواهید دریافت خواهید کرد.

محتوای خود را مخلوط کنید ، خنده دار باشید و همچنین از تصاویر کارمندان خود استفاده کنید. فقط از تصویر های برند خود خیلی دور نمانید.

اگر چه درست است با ارسال مطالبی که محصول را تبلیغ نمی کند و مباحث بحث برانگیزی هستند مخاطب زیادی به پیج وارد می شوند ولی از این مباحث دوری کنید.

موضوعاتی چون دین ، سیاست ، نژاد و توهین به دنبال کننده های شما نمی تواند به شما در روند فروش کمک کند.

باز هم می گوییم ، فقط از ارسال های تبلیغاتی زیاد خودداری کنید. ارسال تبلیغات بیش از حد اصلا خوب نیست.

طبق گفته ی کاربران درباره ی فعالیت های آزار دهنده ، شماره یک این فعالیت ها در رسانه های اجتماعی تبلیغات زیاد است.

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

۵. Go live

اینستاگرام از ویژگی پخش مستقیم برخوردار است. کاربران آن را دوست دارند و برند ها از این اطلاعات به نفع خود استفاده می کنند.

فیلم زنده به شما این امکان را می دهد تا در زمان واقعی و زنده با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. در حالی که شما آنلاین پخش می شوید ، آنها می توانند اظهار نظر کنند.

اطمینان حاصل کنید که به این نظرات پاسخ داده اید و تمام تلاش خود را برای تأیید آن کاربران انجام دهید. این امر به شما در افزایش معیارهای تعامل کمک می کند.

امکاناتی بی پایان با پخش مستقیم شما وجود دارد. شما می توانید محصولات جدید را به نمایش بگذارید و از هرآنچه دارید ، رونمایی کنید.

اینستاگرام از نظر همکاری با برند ها در سراسر جهان برترین پلتفرم اجتماعی است.

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

همچنین شما می توانید سعی کنید و در پخش مستقیم یک پیج دیگر در تلاش برای تبلیغ نام تجاری خود ظاهر شوید.
در نتیجه ، این نوع استراتژی می تواند به شما کمک کند که برند خود را در معرض مخاطبان جدید قرار دهید ، پیروان خود را افزایش داده و در نهایت بازخورد بیشتری داشته باشید.

۶. Add pictures and videos to your story

همانطور که قبلاً به طور خلاصه به آن اشاره شد ، story شما مکان خوبی برای اضافه کردن مطالب روزانه است.

شما می توانید چندین بار در روز مطالب را برای “داستان” خود ارسال کنید. اما این بدان معنا نیست که هر روز به بالای صفحه بروید و ۲۰ عکس و فیلم مختلف را ارسال کنید.

مردم به همه آن ها نگاه نمی کنند ، بنابراین این هدر رفتی برای وقت و منابع شما است. تعامل و بازدیدها با هر پست اضافی به داستان شما کاهش می یابد.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که زمان ارسال مطلب روی داستان شما مناسب است . زیرا ۲۴ ساعت بعد از آپلود شدن ناپدید می شود.

توصیه می کنم از داستان ها برای ارائه تخفیف و برگزاری مسابقات استفاده کنید ، و یا با استفاده از آن به مردم بگویید که تا آن روز در دفتر خود چه محصولاتی دارید.

ایده ی اصلی این است که مخاطب برند شما را در ذهن خود نگه دارد. اگر آنها در مورد مارک شما فکر می کنند ، احتمالاً خرید هم می کنند.

همچنین با استراتژی ویدیوی زنده ، حتی می توانید با یک مارک دیگر برای دستیابی به مشتری همکاری کنید.

شما می توانید اداره ی حساب کاربری صفحه های دیگر را بر عهده بگیرید و آنها می توانند مطالب را برای شما ارسال کنند.

همه ی این ها باعث می شوند که مارک خود را در معرض مخاطبان گسترده تری قرار دهید.

۷. Partner with social influencers

استفاده از تأثیرگذار های شبکه ی اجتماعی برای تبلیغ برند ، محصولات و خدمات شما یک تاکتیک بسیار کارآمد است.

در واقع ۹۴٪ از بازاریابان می گویند استراتژی استفاده از تأثیرگذاران اجتماعی برای شرکت هایشان مؤثر بوده است و این به دلیل این است که پیروان تأثیرگذار اجتماعی به آن برند اعتماد می کنند.

ما می دانیم که ۸۲٪ از مردم به احتمال زیاد از توصیه های ارائه شده توسط میکرو اینفلوئنسرها پیروی می کنند و ۹۴٪ از مصرف کنندگان معتقدند که این تأثیرگذاران بسیار آگاه هستند.

اصولاً اگر بتوانید یک تبلیغ دهنده برای تبلیغ برند خود تهیه کنید ، به فروش می رسید.

اینستاگرام بستر اولیه اجتماعی برای تأثیرگذاران در سراسر جهان است.

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

این یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه است.

بیشتر تأثیر گذاران برای چند پست فقط چند صد دلار هزینه دریافت می کنند.

با این حال ، اگر ترجیح می دهید با افراد مشهور کار کنید ، آماده باشید تا هزینه های قابل توجه بیشتری پرداخت کنید. هرچند در بیشتر موارد ، این هزینه ضروری نیست.

توصیه می کنم به دنبال تأثیرگذارانی باشید که بین ۱۰k تا ۵۰k دنبال کننده داشته باشند. این افراد تعامل معتبر تری با طرفداران خود و همچنین نرخ تعامل بالاتری دارند. به علاوه ، هزینه هر پست کمتر خواهد بود.

۸. Add hashtags to your captions

زیرنویس ها به همان اندازه ی تصاویر و فیلم هایی که ارسال می کنید مهم هستند. باید چگونه نوشتن شرح تصاویر اینستاگرام که باعث تعامل می شود را یاد بگیرید.

هشتگ ها قطعاً ضروری هستند. رویکردهای مختلف زیادی در این باره وجود دارد.

برای مبتدیان ، می توانید از مواردی استفاده کنید که همه ی افراد آن را می بینند. به عنوان مثال ، می توانید یک هشتگ را انتخاب کنید که یک رویداد ملی را تبلیغ می کند.

ایده دیگر ایجاد هشتگ مخصوص خود است. این بسیار خاص تر از نام برند خالی است. می توانید از هشتگ ترکیبی با نام تجاری خود و همچنین با نام کمپین خود استفاده کنید.

اگر دوست دارید مسابقاتی را در اینستاگرام برگزار کنید ، می توانید برای هر کدام یک هشتگ منحصر به فرد داشته باشید.

۹. Encourage UGC

UGC یکی دیگر از ۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام برای محتوای تولید شده توسط کاربر است. این آخرین نکته ی مهم در مورد استفاده از هشتگ برای تبلیغ مسابقات است.

تبلیغاتی که درباره ی محصول توسط کاربران است ، همه ی افراد را ترغیب می کند تا عکس ها و فیلم های مربوط به برند شما را در پیج های شخصی خود ارسال کنند.

در نتیجه ، مارک شما در معرض تمام دنبال کننده هایی قرار می گیرد که با آن کاربر خاص دوست هستند.

تولید این نوع محتوا به عنوان یک توصیه ، خوب عمل می کند و ما فقط به عنوان یک روش تبلیغاتی مؤثر آن را مورد بحث قرار داده ایم.

علاوه بر اجرای مسابقات ، بهترین راه برای تشویق محتوای تولید شده توسط کاربر ، نمایش عکس های کاربر در پروفایل شما است.

این پست را از صفحه اینستاگرام Thule نگاه کنید :

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

همانطور که مشاهده می کنید ، این پست از طرف یکی از طرفداران آن ها آمده است.

وقتی افراد عکس خود را می بینند ، آن را با دیگران به اشتراک می گذارند و همچنین آن را برای نمایش در صفحه ی شخصی خود قرار می دهند.

۱۰. Run targeted ads

چگونه می توانید به افرادی در اینستاگرام دسترسی پیدا کنید که حساب شما را دنبال نمی کنند؟

 Run targeted ads یکی دیگر از ۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام می باشد که برخی از استراتژی ها ، مانند برچسب زدن به مکان ، برگزاری مسابقات و کار با تأثیرگذار اجتماعی می توانند این امر را عملی کنند.

با این حال ، این استراتژی ها همیشه برند شما را در معرض دید افراد در بازار هدف قرار نمی دهند. اجرای تبلیغات هدفمند است که این کار را انجام می دهد.

اینستاگرام توسط فیس بوک به دست گرفته شده است. شما می توانید تبلیغات خود را به  روشی یکسان در هر دو شبکه تنظیم کنید.

برای انتخاب مخاطب برای تبلیغات خود می توانید از پارامترهایی مانند سن ، جنسیت و موقعیت مکانی استفاده کنید.

شما حتی می توانید یک قدم جلوتر بروید و کاربران را بر اساس علایق آنها هدف قرار دهید. در اینجا نمونه ای از آگهی هدفمند اینستاگرام از پیج Tentree آورده شده است :

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

همانطور که مشاهده می کنید ، این پست مانند هر پست دیگری در اینستاگرام به نظر می رسد. تنها تفاوت این است که می گوید “در جایی که برچسب موقعیت مکانی است” حمایت می شود و یک دکمه CTA در پایین وجود دارد.

اگر می خواهید تبلیغاتتان را از طریق خود شرکت اینستاگرام اجرا کنید ، باید هزینه ی بسیار زیادی را پرداخت کنید.

آن دسته از شما که در حال حاضر برای بازاریابی ، بودجه ی لازم را ندارید باید با بکارگیری استراتژی های رایگان که در مقالاتی همانند این مقاله که در آن به ۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام پرداخته ایم ، موجب رشد در کسب و کارتان شوید.

اگر توانایی پرداخت آن را دارید ، توصیه می کنم حداقل یک بار آن را امتحان کنید تا ببینید که چگونه برای شما کار می کند. این می تواند یک روش عالی برای هدایت فروش با رسیدن به مخاطبان جدید باشد.

۱۱. Run contests and giveaways

مسابقات تبلیغاتی و هدیه دادن دو راهکار بسیار خوب برای برندها است تا با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی درگیر شوند.

می دانم که برخی از شما چه فکری می کنید. چگونه می توانید با دادن محصولات خود ، درآمد کسب کنید؟

بیایید یک نمونه را مرور کنیم تا منظور خودمان را به شما نشان دهیم. در اینجا نگاهی به چگونگی استفاده lander از این استراتژی در پست های اخیر اینستاگرامش می اندازیم :

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

این شرکت یک فانوس هوشمند ، پاوربانک ، تلفن و کابل رعد و برق را به شما هدیه می کند.

انجام این کار میزان قرار گیری در معرض دید را برای صفحه آن افزایش می دهد. این کار دلیلی را به مردم می دهد تا مشخصات آن را دنبال کنند و با برند درگیر شوند.

همانطور که مشاهده می کنید ، این هدیه ، کمی متفاوت از مواردی است که در گذشته دیده اید. lander با استفاده از مارک های دیگر و حمایت مالی از جانب آن ها این هدایا را ارائه داد.

در اینجا نگاهی می اندازیم به یکی دیگر از حساب هایی که افراد با آن همراه شده اند :

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

علاوه بر این روش بازاریابی ، روش های خلاقانه ی دیگری نیز وجود دارد.

به جای اینکه وسایل خود را به صورت تصادفی به طرفداران خود هدیه کنید تا یک پست را دوست داشته باشند و حساب کاربری ما را دنبال کنید ، می توانید یک مسابقه ساختاری تر را اجرا کنید که نیاز به مهارت دارد.

مسابقه هایی که محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق می کنند ، مؤثرترین راه هستند.

برای شروع ، از فالوئر های خود بخواهید که تصویری را بارگذاری کنند و مارک شما را نشان دهند. این استراتژی شرکت شما را در معرض دید هر کسی قرار خواهد داد که وارد پیج مخاطب ما می شود.

اگر کسی ببیند که دوستش مارکی را تبلیغ می کند ، تمایل بیشتری به دنبال کردن آن مارک از خود نشان می دهد و به طور بالقوه وارد مسابقه نیز می شود.

اکنون که این کاربران را به محصولات خود علاقه مند کرده اید ، می توانید از راهکارهای دیگری برای خرید آنها استفاده کنید.

حتی اگر آنها در این مسابقه برنده نشوند ، کالایی که  هدیه می دهید همچنان در ذهن آن ها باقی می ماند.

۱۲. Take advantage of the “swipe up” feature

ویژگی swipe up یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل است.و یکی از ۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام می باشد.

سالهاست که احتمالاً با کاربران در اینستاگرام مشکل دارید تا از یک لینک مشخص به وب سایت شما هدایت شوند.

شما محتوا را ارسال می کنید و سپس افراد را راهنمایی می کنید تا روی پیوندی در پیج کلیک کنند. اما این استراتژی خطاهای زیادی دارد.

اول ، این یک گام اضافی برای کاربر است. آنها باید به صفحه پروفایل شما حرکت کنند و سپس یک کلیک دیگر انجام دهند. مردم نمی خواهند این دردسر را پشت سر بگذارند.

به علاوه ، اگر می خواهید دو سایت مختلف را معرفی کنید ، چه می کنید؟ یا شاید سه؟ یا چهار؟ شما جا برای چندین لینک در بیوگرافی خود ندارید و خیلی گیج کننده می شود.

ویژگی کشیدن انگشت این مشکل را برطرف می کند. اکنون می توانید از story اینستاگرام خود برای هدایت ترافیک مستقیم به صفحات سایتی خاص استفاده کنید.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

وقتی صفحه ی کسب و کار شما به ۱۰k دنبال کننده رسید ، به این ویژگی دسترسی پیدا خواهید کرد.


فقط یک محصول یا خدمتی را در استوری خود تبلیغ کنید و آن را با پیوند ، به صفحه سایت مورد تبلیغ خود ، به صفحه ی کشویی اضافه کنید.

اگر کالای خاصی را تبلیغ می کنید ، کاربر می تواند در سایت عکس های اضافی را مشاهده کرده و محصول را به سبد خرید خود اضافه کند.

این راهی عالی برای شما است تا بتوانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید و در نهایت باعث افزایش فروش در کسب و کار خود شوید.

۱۳. Use shoppable posts

اگر آرم تجارت الکترونیک دارید ، باید از پست های قابل خرید استفاده کنید. این استراتژی که یکی از ۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام است به شما امکان می دهد تا محصولات را بطور مستقیم از طریق پلت فرم اینستاگرام بفروشید.

دلیل اینکه من این ویژگی را خیلی دوست دارم این است که شانس گرفتن مشتریان فعلی و آینده نگر شما برای خرید چیزی را افزایش می دهد.

در حال حاضر ، شما برای خرید محصولات خود بیشتر به مشتریانی که به وب سایت هدایت می شوند متکی هستید.

مشکل این است که مردم احتمالاً هر روز این کار را نمی کنند. اما آنها هر روز در اینستاگرام فعال هستند.

در حقیقت روزانه ۵۰۰ میلیون نفر از اینستاگرام استفاده می کنند. بنابراین یک فرصت بزرگ وجود دارد که بازار هدف شما در این گروه قرار بگیرد.

در اینجا مثالی از یک پست قابل خرید از کفش پاتارا آورده شده است :

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

شما همچنین می توانید برچسب محصول را با نام ، قیمت و پیوندی برای خرید آن مشاهده کنید. تمام کاری که باید انجام دهد کلیک بر روی برچسب است و به وب سایت هدایت می شود.

این بسیار ساده تر از نیاز به جستجوی دستی محصول با باز کردن یک مرورگر وب است. این پست ها خرید را افزایش می دهند.

همچنین با گفتن این نکته به کاربران که فقط چند جفت از این کفش ها را دارید و اگر اکنون بخواهند می توانند آن ها را خریداری کنند ، ارتباط بهتری با آن ها برقرار می کنید .

۱۴. Post the same product more than once

اگر یک بار تبلیغ یک محصول را ارسال کنید و هرگز آن را دوباره تبلیغ نکنید ، ممکن است مردم  آن را فراموش کنند.

به نحوه ی رفتار کاربران در اینستاگرام خود فکر کنید. آنها به سرعت در میان پست ها حرکت می کنند.

اولین باری که محصول شما را می بینند ، ممکن است دلیلی برای خرید آن نداشته باشند. اما اگر آن ها بیش از یک بار آن محصول را ببینند ، ممکن است شروع به ترسیم علاقه ی خود کنند.

طبق مطالعه‌ ای از Sprout Social ، بیش از ۶۰٪ از مردم قبل از خرید باید چیزی را بین دو تا چهار بار در رسانه‌های اجتماعی ببینند :

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

من نمی گویم شما باید دقیقاً همان عکس را چهار بار در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. این کسل کننده است! خلاق باشید…

با یک پست از محصول شروع کنید. چند روز بعد می توانید تصویر دیگری از محصول را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. هفته ی بعد ، مسابقه ای را برای تبلیغ محصول مشابه برگزار کنید.

چند هفته بعد ، می توانید ویدئویی را از همان محصول که در یک مکان استفاده می شود ، به اشتراک بگذارید.

ارسال همان محصول برای چندین بار شانس افراد را برای خرید آن افزایش می دهد.

۱۵. Respond to comments and messages

می دانم که شاید این موضوع به نظر شما یک کار وقت گیر و خسته کننده باشد ، اما باید در اینستاگرام به دنبال کنندگان خود پاسخ دهید.

با پاسخ دادن مستقیم به نظرات ، در مورد پست خود ، یک عنصر انسانی و احساس شخصی را به برند خود اضافه خواهید کرد که مردم واقعاً از آن استقبال می کنند.

این استراتژی به ویژه در صورتی که افراد از شما سؤال می کنند یا در مورد شغل خود شکایت می کنند مهم است. در اسرع وقت به این نظرات پاسخ دهید تا رابطه ی خوبی بین شما ایجاد شود.

این به سایر کاربران که پاسخهای شما را در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنند نشان می دهد که برند شما از خدمات به مشتری پشتیبانی می کند.

مصرف کنندگان مایل به پرداخت پول بیشتر برای خدمات خوب هستند. با برقراری ارتباط با مشتریان به طور موثر در رسانه های اجتماعی می توانید افزایش فروش داشته باشید.

۱۶. Use your story to showcase products

پیش از این نمونه هایی از ارسال محتوا در استوری اینستاگرام را برای شما ذکر کردم.

اکنون می توانید از استوری اینستاگرام خود برای فروش محصولات به همان روشی که با پست های قابل خرید کار می کنید ، استفاده کنید.

از تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۸ ، اینستاگرام ویژگی خرید را برای استوری به ارمغان آورد. در ادامه نمونه ای از آن آورده شده است :

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

همانطور که مشاهده می کنید ، این پست در حال تبلیغ یک لباس ابریشمی است.

از آنجایی که ویژگی خرید از استوری نسبتا جدید است ، این متن اضافی را به عنوان روشی برای گفتن اطلاعات به کاربران می توان ارسال کرد.

اگر مطابق دستورالعمل روی دکمه ضربه بزنید ، به وب سایت آن برند هدایت می شوید. از اینجا گزینه ای برای خرید محصول نمایش داده شده در استوری خواهید داشت :

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

اگر در حال کار کردن برای یک فروشگاه به صورت تجارت الکترونیک هستید ، از این استراتژی استفاده کنید.

همانطور که قبلاً نیز گفتم ، مردم قبل از تصمیم به خرید آن ، باید چندین بار در رسانه های اجتماعی آن را ببینند. استوری های قابل خرید را به لیست راه های نمایش محصولات خود اضافه کنید.

۱۷. Connect your followers to your Facebook page

اگر شرکت شما صفحه ی اینستاگرام دارد ، احتمالاً دارای صفحه فیس بوک نیز هست. از زمان به دست آوردن اینستاگرام توسط فیس بوک ، این دو سیستم عامل ویژگی های زیادی دارند که در کنار هم کار می کنند.و یکی از این ۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

این را قبلاً نیز ذکر کرده ام وقتی در مورد اجرای تبلیغات هدفمند صحبت کردم.

اکنون می توانید فالوئر های اینستاگرام خود را با صفحه ی کسب و کار Facebook خود همگام کنید. پس از اتمام این روند ، می توانید از ربات های مسنجر برای پرورش آن کاربران استفاده کنید.

بیش از ۳۰۰،۰۰۰ ربات فعال ماهانه در پیام رسان فیس بوک وجود دارد. بدیهی است ، مشاغل دیگر قبلاً از این استراتژی استفاده می كرده اند.

قبل از اینکه رقبای شما با استفاده از ربات ها به مشتریان شما دست یابند ، با این ربات ها صفحه ی خود را به درستی اداره کنید.

۱۸. Offer discounts to your followers

همه عاشق یک معامله ی خوب هستند. برای ترغیب آنها به خرید ، برای دنبال کنندگان خود تخفیف هایی را در اینستاگرام در نظر بگیرید.

اینستاگرام یک بستر عالی برای راهکار اجرای فروش با کمک تخفیف است.

از آنجا که داستان شما بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می شود ، می توانید از آن برای به اشتراک گذاشتن یک کد تبلیغی استفاده کنید.

این باعث می شود که طرفداران شما احساس کنند که پیشنهادی را دریافت می کنند که سایر افراد از آن چیزی نمی دانند. این احساس منحصر به فرد بودن آنها را ترغیب به خرید می کند.

ببینید چگونه JCrew در این پست تخفیف ارائه کرده است :

18 استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرام

در مورد این پست به چه چیزهای مختلفی توجه می کنید؟

دلیل استفاده از این موضوع به عنوان مثال این است که از استراتژی دیگری هم که در این لیست از آن یاد کردم استفاده می کند و آن یک تبلیغات هدفمند است.

فکر نکنید کدهای تبلیغی شما باید فقط به پست ها و استوری های پیج شما محدود شوند. ترکیب این معامله با یک تبلیغ هدفمند می تواند بسیار مؤثر باشد.

به این دلیل است که در تبلیغات شما دکمه های CTA وجود دارد که کاربران را مستقیماً به وب سایت شما منتقل می کند.

اگر کسی بر روی دکمه “اکنون از فروشگاه” در تبلیغات JCrew کلیک کند ، می تواند بلافاصله از کد تبلیغی استفاده کند و این کار را برای مشتری بسیار آسان می کند.

نتیجه

برای فروش محصولات نمی توانید به تنهایی به ترافیک وب سایت تکیه کنید. از کانال های توزیع دیگر نیز استفاده کنید. رسانه های اجتماعی بر تصمیمات خریداران تأثیر می گذارند.

از آنجا که اینستاگرام با چنین سرعتی در حال رشد است ، استفاده از این پلتفرم به عنوان یک روش اصلی برای فروش ، منطقی است.

بعلاوه ، همانطور که در این لیست مشاهده کرده اید ، اینستاگرام دارای امکاناتی است که به مشاغل امکان می دهد تا محصولات خود را بطور مستقیم از طریق این پلتفرم بفروشند.

اگر استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما به پیشرفت نیاز دارد ،این ۱۸ استراتژی برای قویتر شدن اینستاگرامبه شما کمک می کنند اینستاگرام خود را بالا ببرید و در نتیجه فروش را افزایش دهید.

ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بتوانید تجارت خود را به صورت آنلاین رشد دهید و مشتری بیشتری برای کسب و کار خود پیدا کنید.

گروه ttmweb  بهترین روش های خود را در مورد چگونگی ایجاد یک وب سایت ، یافتن بهترین ارائه دهنده میزبانی وب ، سئو و بهینه سازی و بازاریابی عمیق دیجیتالی در سایت ttmweb.ir به مخاطبان ارائه کرده است.

منبع : https://shanebarker.com/blog/increase-instagram-engagement

منبع : / https://www.quicksprout.com/instagram-marketing-strategy

, , , ,
Share:

نظرات

۹ نظرات

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها.